הקמת עסק

מקימים עסק?

אתם מרגישים שהגיע הזמן להקים עסק קטן משלכם? מתחשק לכם להשקיע את כל המוטיבציה, הידע והניסיון המקצועי שצברתם בממלכה קטנה משלכם? אם כך, עצמאות עסקית היא הדרך הטובה ביותר לחבר בין רווחה כלכלית לחופש יצירתי ולצמיחה – אישית, מקצועית וכלכלית. 

אנחנו לא פרטנרים לשיחות על כמה קשה לנהל פה עסקים, כמה הרשויות אכזריות והלקוחות כפויי טובה (למרות שיש בכך קצת אמת וגם אותנו זה מעצבן.) אנחנו עסוקים בדברים שאותם ניתן לשנות ומאמינים כי בסופו של דבר עסק מנוהל נכון –מצליח!

במהלך 15 השנים האחרונות, ליווינו יותר מ-1000 עסקים. חלקם הגדול היו יזמים שהגיעו אלינו בשלב הראשוני של הקמת העסק ויחד ליווינו אותם צעד אחרי צעד. אנחנו גאים ואוהבים כל אחד מהם ושמחים לעקוב אחרי שיטות העבודה שעד היום מיושמות ומובילות אתם להצלחה. 

אז איך תכל'ס מקימים עסק? 

הקמה נכונה של עסק כוללת סדרה מוגדרת של פעולות, בסדר ידוע ומתוכנן מראש, שמטרתם להבטיח צמצום של הסיכון, הגדלת אחוזי הצלחה והתאמה של קצב ההקמה ועלותה לצרכים ולמטרות הבעלים. 

תחום הפעילות יקבע במידה רבה את סדר הפעולות. חשוב שתדעו – הקמת חנות שונה מאד מהקמה של משרד עורכי דין, אולם מדובר באותה מתודולוגיה הנשענת על  3 שלבים מרכזיים : 

  1. תכנון ראשוני: 

בשלב הראשון, נערכות ההגדרות הראשוניות שיהוו את הבסיס לכל שלב ההקמה והפעילות בשנים הראשונות. שלב זה כולל הכנה של תעודת זהות שיווקית המגדירה את המוצרים והשירותים, בידול והצעת הערך וכן קהלי היעד. בנוסף, נבנית תוכנית פיננסית ראשונית ממנה ניתן יהיה לדעת את היקף ההשקעה הנדרשת וצפי הכנסות, הוצאות ורווחים. 

 

  1. תכנון מפורט: 

הבסיס כבר קיים והרעיונות הכלליים הפכו למסמך מחייב ולתקציב מפורט. כעת יש לנו תמונת מציאות ברורה של העסק. השלב הבא הוא בניית תוכנית עבודה מפורטת לתהליך ההקמה וההרצה של העסק. יחד נבנה גאנט שיחולק לשבועות ובו נשבץ את כלל הפעולות הנדרשות להקמת העסק, לפי סדר התקדמות וקדימויות. ועכשיו אפשר לצאת לדרך. 

 

  1. הקמת העסק: 

כל רגע של השקעה בתכנון, יחסוך לנו שעה של עבודה והרבה כסף של טעויות ובזבוז זמן. תוכנית העבודה היא הבסיס לכל הפעולות שנעשה בדרך להקמת העסק. פעולות המתחלקות למספר ערוצים מרכזיים: 

  • הקמה פיזית של העסק – חנות, משרד או בית מלאכה. 
  • כספים – גיוס, מימון ובנית מערכת הכספים והחשבונות. 
  • בירוקרטיה – הקמת חברה או עוסק מורשה ופעולות נגזרות מכך. 
  • מיתוג והקמת התשתית השיווקית ובניית תוכנית שיווק. 
  • מערך המכירות וניהול הלקוחות. 
  • גיוס עובדים או נותני שרות ובניית כל האופרציה המתאימה. 
  • בנית מערכת תפעולית – ניהול לקוחות, רכש, ספקים וכדומה. 
 

רשימת התחומים הנ"ל משתנה בהיקפה ובמורכבותה מעסק לעסק. חשוב להתאים את המהלכים לגודל העסק, אך יש לדעת כי סדרת הפעולות הללו נכונה לכל עצמאי או בעל עסק, גם לאדם יחיד המעוניין לעבוד בצורה מקצועית ומסודרת – כבר מהרגע הראשון. 

היום הגדול הגיע – מתחילים

אנחנו כאן, ממשיכים ללוות אתכם בחודשים הראשונים כדי להבטיח כניסה חלקה לעולם הניהול העצמאי ולאפשר לכם לעשות את זה בהמשך חיי העסק, בעצמכם. וגם לאחר שניפרד, דעו שאנו זמינים עבורכם בכל רגע שבו תצטרכו עצה והכוונה.

 

האם זה מתאים לכולם ? 

שאלה מצוינת! לדעתנו, הקמת עסק היא כמו הקמת בית ומניחים שבוודאי לא הייתם בונים את הבית שלכם בלי אדריכל מקצועי. יחד עם זאת,  אנחנו מכירים בכך שיזמים נורא רוצים לעשות הכל לבד, למרות שאם תשאלו אותנו – מדובר בתענוג מעט יקר. אנחנו מאמינים שעדיף לעשות דברים נכון כבר מההתחלה, בהשקעה ידועה מראש ובלי לקפוץ מעל הפופיק. בדיוק בשביל זה אנחנו פה, כדי לעזור לכם לעשות את זה נכון. 

 

איך מתחילים ? 

מתקשרים, שולחים הודעה ב whatsapp, פייסבוק או במייל (מצטערים, אין לנו twitter  עדיין) אנחנו מבטיחים לחזור אליכם, לשמוע הכל על העסק שלכם, או על הרעיון שיש לכם לעסק ולקבוע פגישה לקפה. 

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים:

כפתורי שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print
שיתוף ב whatsapp

עמודים נוספים

כל הזכויות שמורות ©

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים: