תהליך העבודה

בואו נשב רגע בשקט ונבין מה צריך לעשות. נרכז את האמצעים העומדים לרשותנו ואת מה שהצלחנו להשיג עד כה. מכאן, עם תכנון נכון, אנרגיות חדשות ועבודה משותפת – אין אפשרות אחרת מלבד הצלחה!

שלב 1 – מפסיקים לעבוד על אוטומט

אחד האתגרים של כל בעל עסק או חברה, הוא ליצור שקט מחשבתי. היום-יום שואב אותנו לעשייה בקצב מהיר והיכולת להתפנות, לעצור לרגע, לטפל בחשוב ולא בדחוף – היא  כמעט בלתי אפשרית.
כאן בדיוק אני נכנס לתמונה. השלב הראשון בעבודה שלי הוא לעצור איתכם כדי להבין את המצב על כל היבטיו ולקבל יחד החלטות מתוך מקום מאוזן ובטוח. בעלי עסקים רבים יודעים מה עליהם לעשות אך רק בעזרת ליווי מקצועי הם מצליחים להוציא אל הפועל את הדברים.

 

שלב 2 –  ממפים את המצב העסקי, מגדירים משימות ותכנית עבודה

אני לא "מנחית" את האג'נדה שלי ולא קופץ למסקנות לפני שאנחנו מבינים היטב את המצב. תהליך הליווי העסקי מתחיל תמיד באיסוף נתונים ובהיכרות שלי עם העסק שלכם ומתוך למידה מעמיקה, מי הם הלקוחות שלכם ומהי סביבת התחרות העסקית בה אתם נמצאים.
התפקיד שלי בשלב הזה הוא לשאול את השאלות הנכונות, לאסוף מידע רלוונטי, למפות את נקודות החוזק וההזדמנויות ולהציף את הנקודות הפחות טובות. הבחינה נוגעת בכל התחומים: שווק פרסום ומכירות, תמחיר, כוח אדם וארגון, שרות לקוחות ,כספים וכל מה שקשור לעסק ולתפעולו.

 

שלב 3  –  נכנסים לעשייה. הדברים קורים עכשיו

את המשימות הראשונות נניע כבר בתום פגישת העבודה הראשונה ביננו. בין אם מדובר בדברים שמזמן היה צריך לעשות ופשוט לא קרו או בין אם זה בדברים חדשים, פשוטים ומידיים, כי אין זמן טוב יותר להתחיל מאשר עכשיו .
במקביל, נתחיל בתהליך מובנה ומסודר של שיפור המיתוג של העסק, בניית תכנית שיווק וטיפול בלקוחות הפוטנציאליים והקיימים. לאחר שנגדיר מה הם התהליכים הקריטיים בעסק, נטפל בהם אחד אחד. בשלב הזה פגישות העבודה ביננו יהפכו להיות מלאות במשימות ונושאים לטיפול והקשר ביננו יהיה יום יומי.

 

אז מה תפקידי בעסק שלך? מה אני עושה עבורך?

בשלב הזה כבר לא נהיה רק שנינו. העובדים שלכם והצוות שאני עובד עמו יהיו מעורבים בתהליך. כל אחד מהם ייתן את המיטב שלו לטובת ההצלחה של העסק שלך. חשוב שתדעו – התפקיד שלי משתנה ונתפר במדויק עבור כל לקוח ולפי מידת העסק שלו.

 

להלן 8 מרכיבים מרכזים בתפקידי בעסק :

  • להיות האדריכל העסקי – לבנות את תכניות העבודה והתקציבים .
  •  לנהל את הביצוע –  לגרום לכך שהתוכנית תתממש .
  •  לחבר את הצוות –  עובדים, אנשי מקצוע וספקים .
  •  להציע רעיונות וכיוונים חדשים ולשמור שהעיסוק בהם יהיה במינון מתאים .
  •  לגבש מתווה כספי ותפעולי יציב – כדי שניתן יהיה לרכז מאמץ בשיווק .
  •  למצות את הפוטנציאל מלידים נכנסים (פניות חדשות) ולקוחות קיימים .
  •  להיות זמין כשיש צורך לקבל החלטה, גם אם אתם יודעים מה צריך לעשות.
  • ליצור שקט ובטחון שצריך, להניע ולדחוף קדימה כדי שדברים יקרו תכלס בשטח.
 

הגיע הזמן לשינוי, ושינוי מתחיל בהחלטה – מכאן הדברים מתחילים לזוז. אם אתם מעוניינים להזיז את העסק שלכם קדימה, התקשרו אלי ונתאם פגישה. 

 

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים:

כפתורי שיתוף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב print
שיתוף ב whatsapp

עמודים נוספים

כל הזכויות שמורות ©

לפגישת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים: